HUAN

LOŠINJSKA 6, 10000, Zagreb, Hrvatska
Aktivan
OIB 91183207134
MBS 21012975
Datum osnivanja 04.04.2018.

Osnovne informacije

Naziv
HRVATSKA UDRUGA AUTOMOBILSKIH NOVINARA
MBS
21012975
OIB
91183207134
Datum osnivanja
4.4.2018.

Tvrtke na istoj adresi

LOŠINJSKA 6, 10000, Zagreb, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
SAND d.o.o. 21618284239 Andrija Lovrec
B&K grupa d.o.o. 53651311250 Valerija Miljko
UDRUGA 4P 43177544123 KATICA JURČEVIĆ
Etno u srcu j.d.o.o. 14923342417 Katica Jurčević
MADURA d.o.o. 11424258223 Andrija Lovrec

Registar udruga

Kratko ime
HUAN
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
15.03.2018
Ciljane grupe
001 AKADEMSKA ZAJEDNICA, 008 DJECA - OPĆA POPULACIJA, 019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 027 LOKALNA I REGIONALNA SAMOUPRAVA, 030 MALI I SREDNJI PODUZETNICI I OBRTNICI, 032 PREDSTAVNICI MEDIJA, 033 MLADI - OPĆA POPULACIJA, 041 OBITELJI, 043 ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE, 044 ODGOJNO-OBRAZOVNI DJELATNICI, 069 POSLODAVCI, 070 POSLOVNE ORGANIZACIJE, 071 POTROŠAČI, 074 REGIONALNA ILI LOKALNA SAMOUPRAVA, 075 RODITELJI, 088 STUDENTI, 089 TIJELA DRŽAVNE UPRAVE, 093 UČENICI, 094 UDRUGE I GRAĐANSKE INICIJATIVE, 095 UMIROVLJENICI
Područja djelovanja
Demokratska politička kultura.
Ciljevi
Promicanje struke automobilskih novinara kroz razvitak i unapređenje automobilizma i autoindustrije te promoviranje prevencije kao i povećanje sigurnosti u prometu vozača i ostalih sudionika u prometu.
Dodatne aktivnosti
Informiranje javnosti o svim temama iz autoindustrije, sigurnosti prometa na cestama; Razvijanje programa međunarodne suradnje te uključivanje u rad međunarodnih tijela istih ili sličnih interesa; Izdavanje tiskanih i elektroničkih publikacija iz područja svoje djelatnosti; Organiziranje i provođenje izbora za automobil godine; Jačanje suradnje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i izvan nje s naglaskom na suradnju s Ministarstvom unutarnjih poslova, Nacionalnim programom sigurnosti cestovnog prometa, Hrvatskim autoklubom; Audiovizualna i multimedijalna djelatnost; Nakladnička djelatnost; Organizacija predavanja, seminara, javnih tribina i okruglih stolova za svoje članove, zainteresirane građane, tvrtke i institucije; Predlaganje stručnih projekata i programa sukladno ciljevima Udruge; Praćenje automobilskog tržišta te analiziranje procjene vrijednosti noviteta na tržištu te kroz novinarski rad valorizirati kvalitetu testiranih vozila.