Udruga "Čazmanski potrošač"

Trg Čazmanskog Kaptola 13, 43240, Čazma, Hrvatska
Aktivan
OIB 79131110690
MBS 07001533
Datum osnivanja 09.05.2018.

Osnovne informacije

Naziv
"Čazmanski potrošač" - Udruga za zaštitu potrošača Grada Čazma
MBS
07001533
OIB
79131110690
Datum osnivanja
9.5.2018.
NKD
S9499 - Djelatnosti ostalih članskih organizacija, d. n.;

Kontakti

tel
09923027XX
E-mail
cazmanski.potrosac@gmail.com

Tvrtke na istoj adresi

Trg Čazmanskog Kaptola 13, 43240, Čazma, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
INFORMATIVNI CENTAR - HRVATSKA RADIO POSTAJA ČAZMA društvo s ograničenom odgovornošću 10703769128 OPĆINA IVANSKA
"RK ČAZMA" 15146174061
Udruga mladih Čazmanaca 63796782426 IVAN TOMAŠEVIĆ
KUD "Graničar" Čazma 24686947345 SENKA BRADIĆ
OGRANAK MATICE HRVATSKE ČAZMA 15326517991 (Nema unesenih podataka)
JAVNA USTANOVA RAZVOJNA AGENCIJA ČAZMA 44545016780 GRAD ČAZMA
GRAD ČAZMA 81963437417
CENTAR ZA KULTURU ČAZMA 77577225503 GRAD ČAZMA

Registar udruga

Kratko ime
Udruga "Čazmanski potrošač"
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
05.04.2018
Ciljane grupe
071 POTROŠAČI
Područja djelovanja
1. pravo na zaštitu temeljnih ljudskih prava na tržištu 2. pravo na zaštitu gospodarskih interesa potrošača, 3. pravo na zaštitu od opasnosti za život, zdravlje i imovinu, 4. pravo na pravnu zaštitu potrošača, 5. pravo na informiranje i edukaciju potrošača, 6. pravo na udruživanje potrošača u svrhu zaštite njihovih interesa, 7. pravo na predstavljanje potrošača i sudjelovanje predstavnika potrošača u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa.
Ekonomska aktivnost
Gospodarske djelatnosti Udruge su: organiziranje seminara i predavanja te izdavačka djelatnost sukladno Zakonu
Ciljevi
Pružanja pomoći građanima Grada Čazme u zaštiti njihovih prava kao potrošača, te poticanja prilagodbe hrvatskoga zakonodavstva najvišim standardima zaštite potrošača u razvijenim demokracijama. Temeljni cilj djelovanja Udruge je kroz zaštitu prava potrošača-fizičkih osoba i njihovih obitelji od pasivnoga konzumera stvoriti aktivnoga potrošača svjesna svojih prava na zakonom zajamčenu visoku razinu kvalitete roba i usluga, na kulturan i čovjeka dostojan odnos proizvođača i davatelja usluga, te na zakonu utemeljenu zaštitu od mita, korupcije,birokratske i monopolističke samovolje.