EN-TEN-TINI

Koledinečka 5, 10000, Zagreb, Hrvatska
Aktivan
OIB 34588200994
MBS 21009605
Datum osnivanja 01.10.2012.

Osnovne informacije

Naziv
EN-TEN-TINI - UDRUGA ZA PRUŽANJE PEDAGOŠKE I EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKE POMOĆI DJECI S POTEŠKOĆAMA U UČENJU, KOMUNIKACIJI I PONAŠANJU
MBS
21009605
OIB
34588200994
Datum osnivanja
01.10.2012.
NKD
T94990 - Djelatnosti ostalih članskih organizacija, d. n.;
MB DZS
02917351

Kontakti

tel
012912347
0953919478
0915141555
0953919478
0915141555

Tvrtke na istoj adresi

Koledinečka 5, 10000, Zagreb, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
ŽIRAFICA, OBRT ZA ČUVANJE DJECE, VL. LANA TURKIĆ, ZAGREB, KOLEDINEČKA ULICA 5 62735803159 TURKIĆ LANA
ZAGREBAČKI VRTLARI 42077495754 (Nema unesenih podataka)
MARKO POLO 64947943515
PaLL Musica d.o.o. 27632084565 Igor Pavlić
STING - GRAUS d.o.o. 26035267938 Stipe Udovičić
Atom1c sport, obrt za poučavanje u području sporta i rekreacije, vl. Ivica Aladenić, Zagreb, Koledinečka ulica 5 48905861274 ALADENIĆ IVICA
EN TEN LOGO d.o.o. 62829917077 Ivana Đurić-Katanić
FLYCOM-ing d.o.o. 55684952578 Đuro Sesar
PETRAM, obrt za promidžbu, vl. Petra Meštrić, Zagreb, Koledinečka ulica 5 57262978003 MEŠTRIĆ PETRA
NikoPharm d.o.o. 93921757202 Nikola Cindro
ALPA SISTEM d.o.o. 44386313374 Goran Nikolić
Doula mamita, obrt za poduke i druge usluge, vl. Ana Brunović, Zagreb, Koledinečka ulica 5 39198186089 BRUNOVIĆ ANA

Registar udruga

Kratko ime
EN-TEN-TINI
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
21.08.2012
Ciljane grupe
008 DJECA - OPĆA POPULACIJA, 019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 075 RODITELJI
Područja djelovanja
Socijalna djelatnost.
Ekonomska aktivnost
Organiziranje tečajeva i radionica.
Ciljevi
EN-TEN-TINI - Udruga za pružanje pedagoške i edukacijsko-rehabilitacijske pomoći djeci s poteškoćama u učenju, komunikaciji i ponašanju je osnovana u cilju pružanja pomoći i svih oblika podrške djeci s poteškoćama u učenju, komunikaciji i ponašanju i njihovim roditeljima te pojedincima i grupama koji djeci s poteškoćama u učenju, komunikaciji i ponašanju i njihovim roditeljima pomažu te u cilju integracije teoretskih i praktičnih dostignuća iz područja pedagoških i edukacijsko-rehabilitacijskih područja znanosti.