MA.IN.CART. d.o.o.
Opis tvrtke
Društvo sa ograničenom odgovornošću MA.IN.CART. d.o.o. registrirano je na adresi Ulica Spinè - Via Spinè 16, Rovinj - Rovigno, Hrvatska i posluje od 06.06.2022.. Kontakt telefon je 0958629760 i kontakt email nicola@maincart.it. Trenutni direktor tvrtke je Tomislav Legović.
Vlasnik tvrtke je MA.IN.CART. S.R.L., Italija, Broj iz registra: Br.REA: UD-205561, Porezni broj: 01931360307, Naziv registra: Ured trgovačkog registra, Nadležno tijelo: Gospodarska, industrijska, obrtnička i poljoprivredna komora Pordenone-Udine-Ured trgovačkog registra, dok je pretežna djelatnost društva registrirana pod šifrom G46900 - Nespecijalizirana trgovina na veliko.
Bonitetna ocjena tvrtke za 2025. godinu je BBB.
Na današnji dan tvrtka NIJE blokirana
U 2024. godini tvrtka je ostvarila ukupne prihode u iznosu od 508.488,48.
Tvrtka zapošljava ukupno 3 radnika, dok prosječna bruto zarada po zaposlenom iznosi 4.274,11 mjesečno.
Dubinska bonitetna ocjena 2025
Detaljna ocjena tvrtke je:
BBB+
Spekulativno
Stabilnost s potencijalnim rizicima
Tvrtke s bonitetnom ocjenom BBB+ posluju stabilno, ali se suočavaju s određenim rizicima koji mogu utjecati na njihov dugoročni rast i razvoj. Ove tvrtke su i dalje pouzdani poslovni partneri, ali treba imati na umu da nisu imune na ekonomske oscilacije ili promjene u industriji. S ovom ocjenom, poduzeća pokazuju solidnu financijsku stabilnost i sposobnost da se nose s izazovima, međutim, moguće su povremene financijske oscilacije ili izloženost vanjskim faktorima koji mogu utjecati na njihove poslovne rezultate. Iako imaju dobar kapacitet da prebrode krize i prilagode se novim tržišnim okolnostima, ove tvrtke zahtijevaju pažljivije praćenje u pogledu njihovih financijskih pokazatelja i poslovnih planova.
BBB+ ocjena ukazuje na to da su ove tvrtke s iskustvom u nadilaženju poteškoća i dugoročnim potencijalom za rast, ali je neophodno sagledati moguće izazove u njihovom poslovanju.
U poslovnim odnosima sa takvim poduzećima, važno je biti svestan promjenjivih okolnosti i prilagodljivosti ovih tvrtki na tržište, što ih čini stabilnim, ali podložnim određenim rizicima.
Financijski sažetak
2022 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|
Ukupni prihodi | 0,00 | 439.966,70 | 508.488,48 |
Ukupni rashodi | 27.167,30 | 599.003,56 | 621.888,77 |
Dobitak/gubitak | -27.167,30 | -159.036,86 | -113.400,29 |
Kapital | -24.512,84 | -183.549,66 | -296.949,95 |
Sredstva | 59.177,38 | 250.968,79 | 148.673,04 |
Kratkoročne obveze | 3.891,57 | 354.719,75 | 365.824,29 |
Dugoročne obveze | 79.798,66 | 79.798,70 | 79.798,70 |
Potraživanja od kupaca | 0,00 | 46.059,32 | 45.910,30 |
Broj zaposlenih | 0,00 | 4,00 | 3,00 |
Prosječna bruto plaća po zaposlenom | 0,00 | 2.898,53 | 4.274,11 |
Prosječna neto plaća po zaposlenom | 0,00 | 0,00 | 2.521,08 |
Računi i blokade
IBAN
HR4323600001103013077Datum otvaranja računa
01.08.2022.Datum zatvaranja
-Banka
ZAGREBAČKA BANKA d.d.Status bankovnog računa
Aktivan