OMH

Obala hrv. preporoda 7, 21000, Split, Hrvatska
Aktivan
OIB 05628825324
MBS 17002146
Datum osnivanja 18.05.2004.

Osnovne informacije

Naziv
NACIONALNA UDRUGA OBITELJSKIH I MALIH HOTELA
MBS
17002146
OIB
05628825324
Datum osnivanja
18.05.2004.
NKD
T94120 - Djelatnosti strukovnih članskih organizacija;
MB DZS
01833782

Kontakti

tel
021/317-880
0996758775
021317880
0996758775
021317880
fax
021/317881
021317881
|
E-mail
info@omh.hr
web
Telefon
www.omh.hr
|

Tvrtke na istoj adresi

Obala hrv. preporoda 7, 21000, Split, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
ANDA d.o.o. 61700185211 Vedrana Petric
Sunce 17644269011 SAMANTA ŠEĆER
WHITE TECH d.o.o. 22301840862 DATATECH INVESTMENTS LIMITED, Velika Britanija i Sj. Irska, Broj iz registra: 15006159, Naziv registra: Registar, Nadležno tijelo: Registar trgovačkih društava za Englesku i Wales

Registar udruga

Kratko ime
OMH
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
21.04.2004
Ciljane grupe
019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 032 PREDSTAVNICI MEDIJA, 069 POSLODAVCI, 070 POSLOVNE ORGANIZACIJE, 092 TURISTIČKI DJELATNICI, 093 UČENICI, 103 ŽENE PODUZETNICE
Područja djelovanja
Gospodarska djelatnost : hotelijerstvo i turizam.
Ekonomska aktivnost
Gospodarska/e djelatnosti koje Udruga obavlja je/su: - organiziranje edukacija, seminara i stručnih usavršavanja za članove - posredovanje u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - mali i obiteljski hoteli - pružanje konzultantskih usluga u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - organiziranje nastupa na sajmovima i stručnim skupovima i posredovanje u organiziranju nastupa - marketinške i promotivne aktivnosti za članice i posredovanje u promotivnim aktivnostima članica.
Ciljevi
Udruga je financijski održiva, neprofitna strukovna organizacija čiji je cilj poboljšati uvjete poslovanja obiteljskih i malih hotela u Hrvatskoj: - stvaranjem i održavanjem tržišno prihvaćenog i prepoznatljivog proizvoda u međunarodnim razmjerima, utemeljenog na kvaliteti, posebnosti, individualiziranosti i autentičnosti; - osiguranjem boljih uvjeta nabave / akvizicije kapitala, proizvoda i usluga, ali i kredibilnim utjecajem na sve nositelje nacionalne i regionalne turističke politike i promocije; - podizanjem kvalitete smještajnih objekata i njihovih usluga programima certifikacije kvalitete te edukacije i savjetovanja; - povećavanjem atraktivnosti obiteljskog i malog hotelijerstva za investicije, zapošljavanje i obrazovanje, stvaranjem jake i uspješne grupacije obiteljskih i malih hotela; - ubrzavanjem repozicioniranja hrvatskog turističkog sektora dodavanjem bitno nove kvalitete hrvatskom turističkom proizvodu i njegovom stalnom poboljšavanju.