OMH

Obala hrv. preporoda 7, 21000, Split, Hrvatska
Aktivan
OIB 05628825324
MBS 17002146
Datum osnivanja 18.05.2004.

Osnovne informacije

Naziv
NACIONALNA UDRUGA OBITELJSKIH I MALIH HOTELA
MBS
17002146
OIB
05628825324
Datum osnivanja
18.05.2004.
NKD
T94120 - Djelatnosti strukovnih članskih organizacija;
MB DZS
01833782

Kontakti

tel
021/317-880
0996758775
021317880
0996758775
021317880
fax
021/317881
021317881
E-mail
info@omh.hr
web
Telefon
www.omh.hr

Tvrtke na istoj adresi

Obala hrv. preporoda 7, 21000, Split, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
Sunce 17644269011 MARGITA RADMAN
WHITE TECH d.o.o. 22301840862 DATATECH INVESTMENTS LIMITED, Velika Britanija i Sj. Irska, Broj iz registra: 15006159, Naziv registra: Registar, Nadležno tijelo: Registar trgovačkih društava za Englesku i Wales

Registar udruga

Kratko ime
OMH
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
21.04.2004
Ciljane grupe
019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 032 PREDSTAVNICI MEDIJA, 069 POSLODAVCI, 070 POSLOVNE ORGANIZACIJE, 092 TURISTIČKI DJELATNICI, 093 UČENICI, 103 ŽENE PODUZETNICE
Područja djelovanja
Gospodarska djelatnost : hotelijerstvo i turizam.
Ekonomska aktivnost
Gospodarska/e djelatnosti koje Udruga obavlja je/su: - organiziranje edukacija, seminara i stručnih usavršavanja za članove - posredovanje u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - mali i obiteljski hoteli - pružanje konzultantskih usluga u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - organiziranje nastupa na sajmovima i stručnim skupovima i posredovanje u organiziranju nastupa - marketinške i promotivne aktivnosti za članice i posredovanje u promotivnim aktivnostima članica.
Ciljevi
Udruga je financijski održiva, neprofitna strukovna organizacija čiji je cilj poboljšati uvjete poslovanja obiteljskih i malih hotela u Hrvatskoj: - stvaranjem i održavanjem tržišno prihvaćenog i prepoznatljivog proizvoda u međunarodnim razmjerima, utemeljenog na kvaliteti, posebnosti, individualiziranosti i autentičnosti; - osiguranjem boljih uvjeta nabave / akvizicije kapitala, proizvoda i usluga, ali i kredibilnim utjecajem na sve nositelje nacionalne i regionalne turističke politike i promocije; - podizanjem kvalitete smještajnih objekata i njihovih usluga programima certifikacije kvalitete te edukacije i savjetovanja; - povećavanjem atraktivnosti obiteljskog i malog hotelijerstva za investicije, zapošljavanje i obrazovanje, stvaranjem jake i uspješne grupacije obiteljskih i malih hotela; - ubrzavanjem repozicioniranja hrvatskog turističkog sektora dodavanjem bitno nove kvalitete hrvatskom turističkom proizvodu i njegovom stalnom poboljšavanju.