OMH
Kontakti
- tel
-
021/317-88009967587750213178800996758775021317880
- fax
-
021/317881021317881
-
info@omh.hr
- web
-
Telefonwww.omh.hr
Tvrtke na istoj adresi
Obala hrv. preporoda 7, 21000, Split, Hrvatska
Naziv | OIB | Vlasnik |
---|---|---|
ANDA d.o.o. | 61700185211 | Vedrana Petric |
Sunce | 17644269011 | SAMANTA ŠEĆER |
WHITE TECH d.o.o. | 22301840862 | DATATECH INVESTMENTS LIMITED, Velika Britanija i Sj. Irska, Broj iz registra: 15006159, Naziv registra: Registar, Nadležno tijelo: Registar trgovačkih društava za Englesku i Wales |
Registar udruga
- Kratko ime
- OMH
- Oblik udruženja
- UDRUGA
- Datum prve skupštine
- 21.04.2004
- Ciljane grupe
- 019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 032 PREDSTAVNICI MEDIJA, 069 POSLODAVCI, 070 POSLOVNE ORGANIZACIJE, 092 TURISTIČKI DJELATNICI, 093 UČENICI, 103 ŽENE PODUZETNICE
- Područja djelovanja
- Gospodarska djelatnost : hotelijerstvo i turizam.
- Ekonomska aktivnost
- Gospodarska/e djelatnosti koje Udruga obavlja je/su: - organiziranje edukacija, seminara i stručnih usavršavanja za članove - posredovanje u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - mali i obiteljski hoteli - pružanje konzultantskih usluga u projektima vezanima na djelatnost hotelijerstva - organiziranje nastupa na sajmovima i stručnim skupovima i posredovanje u organiziranju nastupa - marketinške i promotivne aktivnosti za članice i posredovanje u promotivnim aktivnostima članica.
- Ciljevi
- Udruga je financijski održiva, neprofitna strukovna organizacija čiji je cilj poboljšati uvjete poslovanja obiteljskih i malih hotela u Hrvatskoj: - stvaranjem i održavanjem tržišno prihvaćenog i prepoznatljivog proizvoda u međunarodnim razmjerima, utemeljenog na kvaliteti, posebnosti, individualiziranosti i autentičnosti; - osiguranjem boljih uvjeta nabave / akvizicije kapitala, proizvoda i usluga, ali i kredibilnim utjecajem na sve nositelje nacionalne i regionalne turističke politike i promocije; - podizanjem kvalitete smještajnih objekata i njihovih usluga programima certifikacije kvalitete te edukacije i savjetovanja; - povećavanjem atraktivnosti obiteljskog i malog hotelijerstva za investicije, zapošljavanje i obrazovanje, stvaranjem jake i uspješne grupacije obiteljskih i malih hotela; - ubrzavanjem repozicioniranja hrvatskog turističkog sektora dodavanjem bitno nove kvalitete hrvatskom turističkom proizvodu i njegovom stalnom poboljšavanju.