UDRUGA SOCIETAS GARMA

Boškari 2, 52341, Svetvinčenat, Hrvatska
Aktivan
OIB 13670468857
MBS 04506316
Datum osnivanja 12.02.2016.

Osnovne informacije

Naziv
UDRUGA SOCIETAS GARMA
MBS
04506316
OIB
13670468857
Datum osnivanja
12.02.2016.
NKD
T94990 - Djelatnosti ostalih članskih organizacija, d. n.;
MB DZS
04506316

Kontakti

tel
0914641143

Tvrtke na istoj adresi

Boškari 2, 52341, Svetvinčenat, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
OPG BILIĆ DAVORKA 61925211995
STEMAT, obrt za vodoinstalaterske usluge, vl. Robert Biloslav, Grožnjan, Boškari 77 08148082994 BILOSLAV ROBERT
Sankalpa, obrt za organizaciju sastanaka i poslovnih sajmova, vl. Tina Bilić, Boškari, Boškari 15 22359335135 BILIĆ TINA
UDRUGA SOCIETAS GARMA 13670468857
ATELIER 404 d.o.o. 05242062365 IVANA BILIĆ
C.H.P.S. d.o.o. 88245661247 Kim Helene Perlow

Registar udruga

Kratko ime
UDRUGA SOCIETAS GARMA
Oblik udruženja
UDRUGA
Datum prve skupštine
28.01.2016
Ciljane grupe
001 AKADEMSKA ZAJEDNICA, 019 GRAĐANI – OPĆA POPULACIJA, 074 REGIONALNA ILI LOKALNA SAMOUPRAVA
Područja djelovanja
Područje djelovanja udruge je kultura i umjetnost; međunarodna suradnja, obrazovanje, znanost i istraživanje i održivi razvoj.
Ekonomska aktivnost
Udruga će obavljati i sljedeće gospodarske djelatnosti; izdavanje knjiga i softvera; organiziranje manifestacija, seminara, konferencija, izložbi; znanstveno-istraživačke aktivnosti, sukladno posebnim propisima.
Ciljevi
promoviranje, afirmacija i povećanje interesa javnosti za kulturnu baštinu i suvremenu umjetničku produkciju.
Dodatne aktivnosti
povećanje interesa javnosti za kulturnu baštinu i suvremenu umjetničku produkciju; promoviranje, afirmiranje i revitalizacija materijalne i nematerijalne kulturne baštine; povezivanje znanstvene zajednice, institucija u kulturi i izvaninstitucionalnog sektora, turističkog sektora i lokalne zajednice; suradnja i umjrežavanje lokalne zajednice u kulturnu produkciju; povezivanje i međunarodna suradnja te uključivanje lokalne zajednice u europske kulturne projekte; njegovanje multikulturalnosti; unapređivanje kulturnog turizma uvođenjem inovativnih metoda; poticanje novih oblika kulturne produkcije; razvijanje proizvoda i usluga koje imaju kulturni potencijal; razvijanje poduzetničke aktivnosti u kulturi.