Udruga za zaštitu potrošača
Kontakti
- tel
-
043/531-164043531164043532292043531164043532292
-
bbz.potrosac@gmail.cominfo@bbz.-potrosac.hrinfo@bbz-potrosac.hr
- web
-
www.bbz-potrosac.hr
Tvrtke na istoj adresi
V. NAZORA 25, 43280, Garešnica, Hrvatska
Naziv | OIB | Vlasnik |
---|---|---|
KRUGOVAL 93,1 MHZ GAREŠNICA d.o.o. | 21271747339 | OPĆINA BEREK |
UHRVDHD GAREŠNICA | 09907632509 | MIRKO MIHALINAC |
Udruga HVIDR-a Garešnica | 53410844080 | |
UABIA GAREŠNICA | 27524735046 | PREDRAG IVANČEVIĆ |
Klub veterana Domovinskog rata 1. satnije ZNG 91. Garešnica | 05526591045 | VLADO JAGATIĆ |
PU Sulimanović Garešnica | 42525981324 | |
ŠU "Bljesak" Garešnica | 16249985603 | IVANČICA TKALAC |
KruG info Garešnica | 18312333165 | ŽELJKO KOSIHAJDA |
Registar udruga
- Kratko ime
- Udruga za zaštitu potrošača
- Oblik udruženja
- UDRUGA
- Datum prve skupštine
- 05.03.2004
- Ciljane grupe
- 071 POTROŠAČI
- Područja djelovanja
- zaštita ljudskih prava u području potrošačkih prava
- Ciljevi
- pružanje pomoći građanima u zaštiti njihovih potrošačkih prava, poticanje prilagodbe hrvatskog zakonodavstva najvišim standardima zaštite potrošača u razvijenim demokracijama, poticanje i razvijanje korektnog i fer odnosa proizvođača i davatelja usluga prema potrošačima, poticanje konkurencije na tržištu, praćenje i reguliranje monopola i konkurentnosti proizvoda na tržištu
- Dodatne aktivnosti
- okupljanje nezadovoljnih i oštećenih potrošača, pružanje informacija o pojavama na tržištu i educiranje o njihovim pravima i obavezama, pružanje pomoći oštećenom potrošaču u nastupu prema trgovcu, vođenje evidencije o primljenim prijavama potrošača i postupcima poduzetim na njihovom rješavanju, davanje primjedbi i prijedloga kod donošenja propisa koji se odnose na područje zaštite potrošača, imenovanje svojih predstavnika u Povjerenstva za zaštitu potrošača, Savjete potrošača-korisnika javnih usluga i druga tijela koja donose odluke od zajedničkog interesa potrošača, organiziranje savjetovanja, predavanja, seminara i drugih stručnih skupova o problemima potrošača, pružanje savjeta potrošačima i njihovo prosvjećivanje, poticanje studenata i mladih stručnjaka da se bave proučavanjem problema na tržištu, ostvarivanje stručne suradnje sa domaćim i inozemnim strukovnim udrugama.